Informatii pacienti
Ghidul pacientului in Spitalul Lotus
-reguli de igiena si comportament-
Spitalul Lotus este o institutie medicala de prestigiu pentru care normele igienico-sanitare sunt cele mai importante.
In vederea respectarii standardelor noastre de calitate, siguranta si confidentialitate pe parcursul vizitei dumneavoastra in Spital trebuie sa respectati urmatoarele reguli minimale:
- Vizitele in Spital sunt permise doar cu echipament adecvat pus la dispozitie de catre Spital (ex. botosi de unica folosinta), doar in programul de vizita. Vizitatorii vor avea intotdeauna o tinuta decenta.
- Florile sunt acceptate in spital, dar nu in rezerva pacientului (la usa).
- Este interzis accesul cu produse medicamentoase in cadrul Spitalului.
- Din motive de siguranta vizitele in Spital nu sunt permise daca suferiti de viroze respiratorii sau alte boli infecto-contagioase.
- Accesul in Spital cu animale de companie este interzis.
- Pacientii si vizitatorii vor avea un comportament adecvat si un limbaj politicos, vor respecta personalul medical si administrativ al Spitalului si normele de functionare ale acestuia precum si pe ceilalti pacienti internati.
- Pacientii si vizitatorii vor respecta perioadele de odihna ale pacientilor internati in Spital la indrumarea personalului Spitalului.
- Vizitatorul va pastra curatenia in saloane ,coridoare si orice alta dependinta a Spitalului pe care o va folosi.
- In incinta Spitalului sunt interzise fumatul si consumul de bauturi alcoolice sau accesul persoanelor aflate sub influenta bauturilor alcoolice.
- In caz de distrugere sau alterare a mobilierul si a bunurilor din inventarul Spitalului, veti fi obligati la achitarea contravalorii acestora.
- Imbracamintea de Spital pusa la dispozita pacientului se va folosi doar de catre acesta.
- Accesul si stationarea la etajul 3 al Spitalului sunt interzise.
- Accesul la Foaia de Observatie a pacientului este permis doar pacientului sau reprezentantului legal al acestuia, la cerere scrisa, conform legilor in vigoare.
- Vizitatorul nu are voie sa intervina, sa puna in discutie sau sa comenteze asupra deciziilor, tratamentului si oricaror acte medicale.
- Vizitatorul are dreptul la informare asupra tratamentului si deciziilor medicale doar cu acordul pacientului.
- Din motive de siguranta medicala nu este permisa blocarea/incuierea usii de la rezerva in care este cazat pacientul.
- Pacientul internat va beneficia de mancarea pusa la dispozitie de Spital nefiind permise alimente aduse din afara Spitalului fara aprobarea medicului curant.
- Pacientul internat va beneficia de tratament medicamentos indicat de echipa medicala. Nu sunt admise administrari de medicamente fara indicatie medicala din partea medicului curant.
- Serviciile medicale si administrative acordate in timpul spitalizarii se vor regasi insumate pe factura finala intocmita de catre personalul Biroului de Internari.
- Personalul angajat nu raspunde de obiectele personale lasate nesupravegheate (bani, telefoane,etc) decat in cazul in care sunt predate (personal) personalului medical cu proces verbal de predare-primire.
- Din ratiuni de securitate Spitalul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul vizitatorilor in orice moment.
- Pacientul este obligat sa permita menajerei curatenia si dezinfectia zilnica a rezervei.
Orice sugestie din partea dumneavoastra va fi tratata cu seriozitate in imbunatatirea serviciilor medicale si administrative ale Spitalului.
Drepturile pacientilor:
Pacientul are dreptul de a fi respectat ca persoana umana, fara nicio alta discriminare.
Pacientul are dreptul sa stie:
- Rudele si prietenii pacientului pot fi informati despre evolutia investigatiilor, diagnostic si tratament, cu acordul pacientului.
- Orice pacient are dreptul sa refuze sau sa opreasca o interventie medicala asumandu-si, in scris, raspunderea pentru decizia sa.
- Toate informatiile privind starea pacientului, rezultatele investigatiilor, diagnostic,tratament, datele personale sunt confidentiale.
- Ce servicii de sanatate sunt disponibile si cum pot fi utilizate.
- Cine sunt si ce statut au medicii care ii furnizeaza servicii de sanatate.
- Are dreptul de a fi informat asupra starii sale de sanatate, a interventiilor medicale propuse, a riscurilor potentiale ale fiecarei proceduri, a alternativelor existente la procedurile propuse, inclusiv asupra neefectuarii tratamentului si nerespectarii recomandarilor medicale.
Pentru a afla disponibilitatea pentru programarea in investigatiile imagistice si procedurile invazive, va rugam sa cereti detalii pe adresa: receptie@spital-lotus.ro.
Pacientii cu dizabilitati vor fi preluati de catre personalul spitalului si asistati pe toata durata spitalizarii.
Spitalul asigura translator pentru pacienti.
Pentru pacientii cu nevoi speciale, avem contracte de parteneriat cu alte unitati medicale.
Rezultatele analizelor cu care pacientul se prezinta in spital vor fi verificate de catre personalul spitalului si confirmate ulterior pacientilor.
In cadrul departamentului de neonatologie exista program de screening pentru nou-nascut.
Spitalul Lotus este aliniat bunelor practice, saptamanal se intruneste Comisia de spital pentru ajustarea procedurilor de buna practica.
Pentru detalii cu privire la serviciile medicale oferite de Spital Lotus Ploiesti, va rugam sa consultati site-ul nostru, sa sunati in receptie, fie sa ne contactati prin e-mail la adresa: receptie@spital-lotus.ro.
Informatiile publicate pe site-ul Spitalului Lotus Ploiesti sunt informatii de interes public, prin care puteti accesa servicii medicale.