CHESTIONAR DE SONDARE A OPINIEI PACIENTULUI

 Stimată doamnă /domn,

                  In vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-ati primit în SPITALUL LOTUS, PLOIESTI  şi a creşterii calităţii acestora, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos şi si sa depuneti chestionarul in Cutia de sugestii si reclamatii din pavilion.

Răspundeţi la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situaţia dvs.

Nu trebuie să vă semnaţi, acest chestionar este anonim.

Răspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!

    5. Ați fost informat asupra drepturilor dvs.?

    6. Ați fost informat asupra diagnosticului, tratamentului și regimului?

     Va multumim pentru atentia acordata!

    Centralizator Analiză Chestionare de Sondare a Opiniei Pacienților – Trimestrul I 2025

    Ambulatoriu Medlife Lotus Ploiești
    Medie generală satisfacție: 4.75 / 5


    Rata de răspuns:

    • Total pacienți (T1 2025): 16.210

    • Pacienți cu e-mail: 2.380 (14.68%)

    • Pacienți cu acord GDPR: 9.445 (58.28%)

    • Pacienți eligibili pentru feedback: 1.720 (10.6%)

    • Cereri trimise: 3.510

    • Formulare completate: 305 (8.69%)


    Evaluarea pacienților (305 respondenți):

    • Scor general: 4.75 (față de media MedLife: 4.74)

    • Administrativ: 4.83

    • Call Center: 4.72

    • General: 4.64

    • Medical: 4.78

    • Recepție: 4.60


    Constatări:

    • Gradul de satisfacție se menține ridicat, în special pe partea de interacțiune medicală și administrativă.

    • Ușoară creștere în numărul de formulare completate față de aceeași perioadă din 2024, datorită creșterii numărului de pacienți eligibili pentru feedback.

    • Aspectele ce pot fi îmbunătățite includ interacțiunea la recepție, unde au fost semnalate timpi de așteptare în anumite intervale orare.


    Concluzii:

    Evaluarea satisfacției pacienților reprezintă un proces esențial pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite. Rezultatele acestui trimestru indică un nivel ridicat de satisfacție, cu oportunități clare de îmbunătățire în zona de front-desk. Vom continua să monitorizăm constant aceste rezultate și să implementăm măsuri pentru a răspunde cât mai bine nevoilor pacienților noștri.